Є тільки два способи прожити своє життя. Перший - так, ніби ніяких чудес не буває. Другий - так, ніби все на світі є дивом!
Альберт Ейнштейн
Главная » Статьи » До уроків технологій

Розвиток нестандартного мислення в підлітків

Порядок дій

  • Поясніть підлітку (підліткам, якщо у вас у гостях друзі вашого сина або доньки), що ви збираєтеся прочитати вголос якусь дивну історію-загадку, а вони повинні, подумавши, висловити припущення про те, що ж у ній відбувалось насправді.
  • Підлітки можуть ставити запитання про історію, але ви можете відповідати лише «так/ні/можливо».
  • Прочитайте один з таких описів (загадок) і переконайтеся, що молоді люди зрозуміли його.
  • Перший підліток, який вгадає, що сталося, стає переможцем.
  • Ви можете дозволити підліткам працювати в парах, трійках або в команді, щоб обговорювати ситуацію й допомагати один одному.

​Історії-загадки

1. Серед пшеничного поля знайшли мертвого чоловіка, який міцно стискав в руках сірник. Чому він помер?

2. Коли Гаррі приходить додому, він виявляє мертву Лізу, що лежить у калюжі води, і Тома, що спокійно сидить у кріслі. На підлозі розкидано бите скло. Тома не звинуватили в убивстві. Чому?

3. Жінка живе на 30-му поверсі будівлі. Коли вона повертається додому з роботи, то зазвичай доїжджає на ліфті до 21-го поверху, а потім піднімається по сходах на 30-й. Однак коли йде дощ, вона завжди піднімається на ліфті на 30-й поверх. Чим пояснюється її дивна поведінка?

4. Людина заходить у бар і просить у бармена склянку води. Бармен вихоплює пістолет і направляє його на людину. Людина каже «дякую» і уходить.

5. На траві лежать п'ять шматочків вугілля, морквина й шарф. Ніхто не клав їх на траву, але є цілком логічне пояснення, чому вони там лежать. Чому?

6. У жінки було два сини, які народились в один і той же час, в один і той же день одного й того самого року. Але вони не були двійнятами. Як це могло статись?

7. На рекламному плакаті однієї канадської медичної компанії зображені два будинки вночі. У першому будинку горіли лише два вікна, інші були темними. У другому будинку ці ж два вікна були темними, а решта горіли. Назвіть дві недуги (хвороби), ліки від яких рекламує цей рекламний плакат.

8. Один отримав своє ім'я за свої габарити, інший – за здатність давати інформацію, третій – за свою дислокацію, а четвертий і зовсім уважає за краще залишатись інкогніто. А як звати п'ятого?

Відповіді

1. Чоловік летів у літаку з трьома супутниками. Мотор заглох, літак почав падати. Пасажири виявили, що на чотирьох є всього три парашути, і стали тягнути сірники. Один з них витягнув короткий і змушений був стрибати без парашута.

2. Ліза – це риба, а Том – кіт. Ліза плавала в акваріумі. Том грався й перекинув його.

3. Жінка була карликом і могла натискати верхні кнопки ліфта лише за допомогою парасольки.

4. У людини була гикавка. Бармен зрозумів це з її розмови, й направив на неї пістолет, щоб налякати. Це допомогло, і гикавка припинилась – людині більше не потрібна була вода.

5. Ці предмети використовували діти, коли ліпили сніговика. Потім сніг розтанув.

6. Вони були двома із трійні (або четверні й т. п.).

7. Безсоння та хропіння.

8. Мова йде про пальці: великий, указівний, середній, безіменний і мізинець.



Источник: http://childdevelop.com.ua/articles/develop/1112/
Категория: До уроків технологій | Добавил: admin (06.03.2016)
Просмотров: 68 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar